Public relations základní školy jako faktor její vnitřní proměny
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F07%3A00003672" target="_blank" >RIV/44555601:13430/07:00003672 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Public relations základní školy jako faktor její vnitřní proměny
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku je popsána výzkumná studie zaměřená na cílené vytváření image a public relations základní školy. Je hodnoceno vnímání těchto aktivit ze strany rodičů žáků základních škol. Výzkumné studie provedené pomocí dotazníku se zúčastnilo 150 rodičů žáků 1. stupně základních škol a 91 ředitelů škol. Výzkum je zaměřen jako komparační studie mezi skupinami rodičů a ředitelů. Komparace byla prováděna v oblastech: prezentace a propagace základních škol, image a public relations základní školy, webová prezentace škol, hodnocení jednotlivých kategorií informací a jejich důležitost pro cílovou skupinu. Dosažené výsledky přispívají k vnitřní proměně školy v závislosti na strategii jejího rozvoje.
Název v anglickém jazyce
Primary School Public Relations as the Element of its Internal Transformation
Popis výsledku anglicky
The research study oriented on objective formation of primary school image and public realtions is described in this paper. Th reception of these activities from the side of pupils? parents is evaluated here. 150 parents of primary school (the 1st grade)pupils and 91 school directors took part in this study realised by questionnaire method. The research is oriented as comparative study between parents group and directors group. The comparation was realised in those areeas: primary school publicity andpresentation, primary school image and public realtions, webpresentation, evaluation of separate information categories and their importance for target group. Realised results contribute to internal school transformation in dependence of its developementstrategy.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-7040-991-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
1-12
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—