Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Public relations základní školy jako faktor její vnitřní proměny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F07%3A00003672" target="_blank" >RIV/44555601:13430/07:00003672 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Public relations základní školy jako faktor její vnitřní proměny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je popsána výzkumná studie zaměřená na cílené vytváření image a public relations základní školy. Je hodnoceno vnímání těchto aktivit ze strany rodičů žáků základních škol. Výzkumné studie provedené pomocí dotazníku se zúčastnilo 150 rodičů žáků 1. stupně základních škol a 91 ředitelů škol. Výzkum je zaměřen jako komparační studie mezi skupinami rodičů a ředitelů. Komparace byla prováděna v oblastech: prezentace a propagace základních škol, image a public relations základní školy, webová prezentace škol, hodnocení jednotlivých kategorií informací a jejich důležitost pro cílovou skupinu. Dosažené výsledky přispívají k vnitřní proměně školy v závislosti na strategii jejího rozvoje.

  • Název v anglickém jazyce

    Primary School Public Relations as the Element of its Internal Transformation

  • Popis výsledku anglicky

    The research study oriented on objective formation of primary school image and public realtions is described in this paper. Th reception of these activities from the side of pupils? parents is evaluated here. 150 parents of primary school (the 1st grade)pupils and 91 school directors took part in this study realised by questionnaire method. The research is oriented as comparative study between parents group and directors group. The comparation was realised in those areeas: primary school publicity andpresentation, primary school image and public realtions, webpresentation, evaluation of separate information categories and their importance for target group. Realised results contribute to internal school transformation in dependence of its developementstrategy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-7040-991-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    1-12

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku