Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociokulturní aspekty při výuce češtiny arabsky mluvících žáků a stuentů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F07%3A00004050" target="_blank" >RIV/44555601:13430/07:00004050 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociokulturní aspekty při výuce češtiny arabsky mluvících žáků a stuentů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je věnován sociokulturním aspektům při výuce češiny jako cizího jazka, neboť učit se cizímu jazyku znamená učit se také cizí kultuře a úspěšně kombinovat znalosti lingvistické s kulturními v sociální interakci. Cílem přípěvku je ukázat, že čím jecizí jazyk od mateřského jazyka žáků a studentů vzdálenější, tím je sociokuklturní aspekt při výuce cizího jazyka důležitější, ale také obtížnější osvojitelný. Příspěvek má upozornit na některé odlišnosti jazykové a sociokulturní při výuce češtiny arabsky mluvících žáků a studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Social-cultural aspects at the training Czech as a foreign language

  • Popis výsledku anglicky

    The article is devoted to social-cultural aspects at the training Czech as a foreign language,because to study foreign language means to learn also to foreign culture and to combine successfully knowledge philological with cultural in the social interaction. The aim of the contribution is to show the futher language from mother´s language of pupils and students, the more important is social-cultural aspect at the training of a foreign language but also more diffucult to be mastered. The contribution should refer to some language and social-cultual difference at the training Czech to Arabic speaking pupils and students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aspekty literárnovedné a jazykovedné

  • ISBN

    978-80-8084-194-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Katolická univerzita v Ružomberku

  • Místo vydání

    Ružomberok

  • Místo konání akce

    Ružomberok

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku