Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komparativní pohled na různá uspořádání v sytémech pedagogické praxe.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00004166" target="_blank" >RIV/44555601:13430/08:00004166 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comparative Insight into Different Arrangement of Teaching Practice Systems.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper concludes an initial phase of a comparative study of the different arrangements of teacher trainees? practice at schools of education on tertiary level in different countries of Europe including the Czech Republic and the USA. It offers view onseveral areas: overall length of practice, timing of the practice within study programs, clinical school phenomenon, supervision, service for students, and the ways of assessment. The Czech teacher trainees? practice system status quo has been comparedwith several specific examples of good practice abroad in order to present potential effectiveness of similar comparative researches for better development in this domain.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparative Insight into Different Arrangement of Teaching Practice Systems.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper concludes an initial phase of a comparative study of the different arrangements of teacher trainees? practice at schools of education on tertiary level in different countries of Europe including the Czech Republic and the USA. It offers view onseveral areas: overall length of practice, timing of the practice within study programs, clinical school phenomenon, supervision, service for students, and the ways of assessment. The Czech teacher trainees? practice system status quo has been comparedwith several specific examples of good practice abroad in order to present potential effectiveness of similar comparative researches for better development in this domain.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    II. konference pedagogů UJEP v Ústí nad Labem a učitelské veřejnosti: Průběžná a souvislá pedagogická praxe

  • ISBN

    978-80-7414-005-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku