Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum dětského pojetí postižení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00004673" target="_blank" >RIV/44555601:13430/08:00004673 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum dětského pojetí postižení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje výzkum dětského pojetí postižení u žáků 5., 7. a 9. ročníku základní školy a u žáků 7. a 9. ročníku základní školy praktické. Sledováno bylo dětské pojetí tělesného, mentálního, sluchového, zrakového a kombinovaného postižení. Dětská pojetí byla zkoumána pomocí pojmového mapování, byla sledována geneze dětského pojetí postižení. Získaná data byla statisticky vyhodnocena a výsledky diskutovány.

  • Název v anglickém jazyce

    Research of children? understanding of disability

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the research of children? understanding of dissability by pupils of the 5th, 7th and 9th grade of primary school and by pupils of the 7th and 9th grade of special school. It was diagnosed children? understanding of physically, mental, ear, optical and combined dissability. Acquired data were statistically evaluated and results were discussed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy

  • ISBN

    978-80-7041-287-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    2. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku