Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jazyková propedeutika a výuka cizích jazyků na předškolním a primárním stupni vzdělávání.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F08%3A00005217" target="_blank" >RIV/44555601:13430/08:00005217 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jazyková propedeutika a výuka cizích jazyků na předškolním a primárním stupni vzdělávání.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se v kontextu snahy o zefektivnění výuky cizích jazyků na primárním stupni základní školy zabývá problematikou zavedení předmětu uvádějícího vhodnou formou děti mladšího školního věku do oblasti jazykového vzdělávání. Autorka vidí v zavedení jazykové propedeutiky do škol nesporný přínos nejen z hlediska kvality procesu osvojování cizího jazyka, ale především z hlediska rozvoje sociálních, personálních a občanských kompetencí žáků a předkládá argumenty na podporu této iniciativy.

  • Název v anglickém jazyce

    Language Awareness and Foreign Language Teaching at Preschool and Primary Level of Education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with dilemma of implementation of a new subject which introduces young learners into the world of language education in the context of effort to raise effectiveness of foreign language education. Author sees language awareness implementation to school curricula as indisputable benefit not just from the point of view of quality of foreign language acquisition process but above all from the point of view of development of social, personal, and citizenship competences and she offers arguments in favour of these initiatives.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání v sociokulturním kontextu: Diverzita a vzdělávací bariéry

  • ISBN

    978-80-7414-035-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku