Analýza překážek vytváření prointegrativního klimatu škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005227" target="_blank" >RIV/44555601:13430/09:00005227 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza překážek vytváření prointegrativního klimatu škol
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá vybranými faktory ovlivňujícími školní klima, které se jejich vlivem stává prointegračním nebo naopak segregačním. Domníváme se, že mezi významné překážky tvorby prointegrativního klimatu škol patří konstrukce školních vzdělávacích programů a některé osobnostní kompetence a postoje učitelů.
Název v anglickém jazyce
Analysis of barriiers to the creation of integration school climate
Popis výsledku anglicky
The paper deals with selected factors affecting school climate that their influence becomes integration or segregationist. We believe that among the major obstacles to making the integration of climate schools include construction of school education programs, and some personal skills and attitudes of teachers.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta humanica
ISSN
1336-5126
e-ISSN
—
Svazek periodika
2009
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—