Rozvoj interjazykové kompetence v pregraduální přípravě učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F10%3A00005771" target="_blank" >RIV/44555601:13430/10:00005771 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj interjazykové kompetence v pregraduální přípravě učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Přítomnost žáka-cizince předpokládá,u učitele znalost prostředí, kompetenci sociokulturní, interjazykovou a frazeologickou.
Název v anglickém jazyce
Development in interlingue competence in pregradual preparation
Popis výsledku anglicky
Development of interlingue competence presume, that teacher have social-cultural, interlanguage and phraseology dispositions. Teacher that teach scholars ? foreigners, must know ambience, must have social-cultural, interlanguage and phraseology dispositions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Klíčové kompetence jako způsob myšlení o vzdělávání v preprimární a primární edukaci
ISBN
978-80-7414-220-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
23
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Místo konání akce
Ústí nad Labem
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—