Posilování kompetencí učitelů přípravných tříd
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F10%3A00005796" target="_blank" >RIV/44555601:13430/10:00005796 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Posilování kompetencí učitelů přípravných tříd
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku se autorky zabývají problematikou přípravných tříd. Zamýšlejí se nad významem a edukačním obsahem přípravných tříd v oblasti rozvoje kompetencí dětí, které navštěvují tuto třídu při základních nebo základních praktických školách. Škola by měla zabezpečit, aby se dítě s odlišnou kulturní zkušeností mohlo zdárně zapojit do edukace. Autorky informují o zahájeném projektu, který pomůže řešit přípravu dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí na školu. Zároveň projekt podává pomocnou ruku iučitelům, kteří v přípravných třídách učí.
Název v anglickém jazyce
Strengthening Teacher Competencies Preparatory Class
Popis výsledku anglicky
The article deals with problems of prep-classes. The authors come to think of purpose and educational content of prep-classes in the sphere of children key competences development. School should guarantee that every child, even with diffrenet cultural background, will be successfully adapted to educational process. In the contribution, authors inform about started project which could help to solve school preparation process for children from socio-culturally discriminating background. The project servesalso as a help for teachers involved in preparation classes.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Klíčové kompetence jako způsob myšlení o vzdělávání v preprimární a primární edukaci
ISBN
978-80-7414-220-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Místo konání akce
Ústí nad Labem
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—