Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitel, krizová intervence a dítě v tísni

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F10%3A43883795" target="_blank" >RIV/44555601:13430/10:43883795 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitel, krizová intervence a dítě v tísni

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato studie se pokouší o hermeneutický výklad krizové intervence především v ČR jako samostatného jevu. Všímá si souvislostí plynoucích ze způsobu poskytování péče a vlastního rozumění povaze předmětu krizové intervence. Studie dochází ke zjištění, že krizová intervence přistupuje k řešení instrumentálně - patogeneticky. Na druhou stranu tato péče specificky opomíjí zásadní východisko a sice hledisko samotného dítěte. Zvláštní místo v krizové péči zaujímá učitel a škola. Tato oblast "působení na dítě" se v konsekvencích hermeneutického výkladu krizové intervence jeví jako vhodné východisko.

  • Název v anglickém jazyce

    The teacher, crisis intervention and child in distress

  • Popis výsledku anglicky

    This study attempts to hermeneutic interpretation of the crisis intervention especially in the Czech republic. Crisis intervention is a separate phenomenon. The study addresses the context of the delivery of care and understanding the nature of the subject of crisis intervention. The result is that the crisis intervention approach to solving pathogenetically. Not take account of the child and his point of view. Crisis intervention belongs to the teachers and the school. Area salutogenetic education seems appropriate.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pedagogicko psychologické přístupy a strategie v práci se žáky primárního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7414-316-8

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    21-39

  • Počet stran knihy

    240

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS kapitoly