Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Character Formation: A Forgotten Theme of Comenius's Didactics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F11%3A43883820" target="_blank" >RIV/44555601:13430/11:43883820 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Character Formation: A Forgotten Theme of Comenius's Didactics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The goal of this brief study is to present Comenius's notion of character formation as it is outlined primarily in his didactic writings, and to show its relevance for contemporary practice in relation to moral education. Jan Amos Comenius was a Czech 17th century Brethren bishop, philosopher and educator who is celebrated especially for his timeless didactic principles, which earned him the epithet "the teacher of nations". The sub-goal of this paper is to explain why Comenius's concept of moral education has been neglected in Czech modern Comeniological research biased by communist ideology.

  • Název v anglickém jazyce

    Character Formation: A Forgotten Theme of Comenius's Didactics

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of this brief study is to present Comenius's notion of character formation as it is outlined primarily in his didactic writings, and to show its relevance for contemporary practice in relation to moral education. Jan Amos Comenius was a Czech 17th century Brethren bishop, philosopher and educator who is celebrated especially for his timeless didactic principles, which earned him the epithet "the teacher of nations". The sub-goal of this paper is to explain why Comenius's concept of moral education has been neglected in Czech modern Comeniological research biased by communist ideology.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Education and Christian Belief

  • ISSN

    1366-5456

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    141-152

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus