Miskoncepty ve výuce dětí-cizinců.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884329" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884329 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Miskoncepty ve výuce dětí-cizinců.
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka analyzuje vztah miskonceptu a prekonceptu dětí-cizinců a učitelů, kteří mají ve svých výukových skupinách tyto cizince. Text je věnován komunikační kompetenci v češtině jakožto jazyce cizím a druhém.
Název v anglickém jazyce
Misconceptions in Teaching Foreign Children
Popis výsledku anglicky
The author analyzes the relation between preconception and misconception on both the sides, i.e. those typical for foreign children as well as those typical for teachers teaching these foreigners. The text deals with the communicative competence in Czechas a foreign language as well as the second language.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Metody a formy práce ve výuce mateřského jazyka
ISBN
978-80-7409-050-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
62-70
Název nakladatele
Hanex Olomouc
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
12. 4. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—