Korelace logického myšlení a inteligence s vybranými matematickými hrami
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884489" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884489 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Korelace logického myšlení a inteligence s vybranými matematickými hrami
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je zaměřen na korelaci logického myšlení, a inteligence s vybranými matematickými hrami. Popisuje také, jakých změn žáci dosáhli během výzkumu v úrovni logického myšlení.
Název v anglickém jazyce
Correlation of logical thinking and intelligence with a selected mathematical games
Popis výsledku anglicky
This article is focused on the correlation of logical thinking and intelligence with selected mathematical games. It also describes what changes students achieved during research at the level of logical thinking.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Dva dny s didaktikou matematiky 2012
ISBN
978-80-7290-604-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
102-105
Název nakladatele
Pedagogická fakulta UK
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
16. 2. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—