Logické myšlení jedince a jeho rozvoj pomocí matematických her
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884490" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884490 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Logické myšlení jedince a jeho rozvoj pomocí matematických her
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci výzkumu s cílem zmapovat úroveň a vývoj logického myšlení jedince byli respondenti na různých typech škol podrobeni testu logického myšlení a testu inteligence. Následně se s respondenty opakovaně hrály vybrané matematické hry a zkoumalo se, jaknavzájem korelují úroveň logického myšlení dítěte, jeho IQ a jeho schopnost dobře hrát vybranou matematickou hru. Příspěvek obsahuje fakta charakterizující úroveň logického myšlení dětí na základních školách a studentů středních škol a poukazuje na nejzávažnější chyby, kterých se respondenti při svých úvahách dopouštějí.
Název v anglickém jazyce
Logical thinking and individual development through mathematical games
Popis výsledku anglicky
Respondents in different types of schools were subjected to the test of logical thinking and inteligence test in research to map the level and development of logical thinking of individual. Subsequently respondets repeatedly played specific math games. Their results were examined to find out the correlation between the level of logical thinking of child, its IQ and ability to play well specific math game. The study contains facts describing the level of logical thinking of children in primary school andsecondary school students and points to the most serious mistakes made by respondents when considering.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Matematika 5
ISBN
978-80-244-3048-5
ISSN
0862-9765
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
93-98
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
25. 4. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—