Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Logické myšlení jedince a jeho rozvoj pomocí matematických her

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884490" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884490 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Logické myšlení jedince a jeho rozvoj pomocí matematických her

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci výzkumu s cílem zmapovat úroveň a vývoj logického myšlení jedince byli respondenti na různých typech škol podrobeni testu logického myšlení a testu inteligence. Následně se s respondenty opakovaně hrály vybrané matematické hry a zkoumalo se, jaknavzájem korelují úroveň logického myšlení dítěte, jeho IQ a jeho schopnost dobře hrát vybranou matematickou hru. Příspěvek obsahuje fakta charakterizující úroveň logického myšlení dětí na základních školách a studentů středních škol a poukazuje na nejzávažnější chyby, kterých se respondenti při svých úvahách dopouštějí.

  • Název v anglickém jazyce

    Logical thinking and individual development through mathematical games

  • Popis výsledku anglicky

    Respondents in different types of schools were subjected to the test of logical thinking and inteligence test in research to map the level and development of logical thinking of individual. Subsequently respondets repeatedly played specific math games. Their results were examined to find out the correlation between the level of logical thinking of child, its IQ and ability to play well specific math game. The study contains facts describing the level of logical thinking of children in primary school andsecondary school students and points to the most serious mistakes made by respondents when considering.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Matematika 5

  • ISBN

    978-80-244-3048-5

  • ISSN

    0862-9765

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    93-98

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    25. 4. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku