Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hra NIM jako nástroj pro výuku specifických oblasti matematiky a programování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F15%3A43886827" target="_blank" >RIV/44555601:13430/15:43886827 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.amn.fpv.ukf.sk/papers.php?volume=1&number=2" target="_blank" >http://www.amn.fpv.ukf.sk/papers.php?volume=1&number=2</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hra NIM jako nástroj pro výuku specifických oblasti matematiky a programování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje možnosti využití hry NIM při vzdělávání matematice a programování na základních a středních školách. Hra NIM má pozitivní vliv na rozvoj logického a abstraktního myšlení a také na jeho uvažování. Článek se zaměřuje na využití této hryve specifických oblastech matematiky a programování, konkrétně převádění čísel do binární soustavy, práci s některými z funkcí Excelu a využití Visual basicu jako doplňku Excelu.

  • Název v anglickém jazyce

    Game NIM as a tool for teaching specific areas of mathematics and programming

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes a possibility of NIM game usage in math education and programming at Elementary and High School. The NIM game has a positive influence on development of logical and abstract thinking and reasoning. The paper focuses on usage of this game at specific fields of math and programming i.e. converting of numbers into binary system, working with some of the Excell functions and usage of Visual basic for application as a Excell supplement.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Mathematica Nitriensia

  • ISSN

    2453-6083

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    74-82

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus