Využití statistických metod při vyhodnocení výzkumu zaměřeného na rozvoj logického myšlení jedince.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F14%3A43885865" target="_blank" >RIV/44555601:13430/14:43885865 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití statistických metod při vyhodnocení výzkumu zaměřeného na rozvoj logického myšlení jedince.
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkum zde popsaný je zaměřený na způsob zpracování testu logického myšlení a rozvoj tohoto myšlení pomocí hraní matematických her. Podrobně jsme se zaměřili nejen na zpracování vlastního testu logického myšlení, ale také na popis statistických metod využitých při zjišťování toho, zda u žáků došlo k progresi v oblasti jejich logického myšlení.
Název v anglickém jazyce
Statistical methods used in the evaluation of research focused on the development of logical thinking individual.
Popis výsledku anglicky
The research described here is focused on how to handle test of logical thionking and the development of mathematical thinking through playing games. In detail, we focused not only on its own processing test of logical thinking, but also the descriptionof the statistical methods used in determining whether the pupils had progressed in thein logical thinking.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Forum Statisticum Slovacum
ISSN
1336-7420
e-ISSN
—
Svazek periodika
2014
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
45-50
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—