Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Status of Branch Didactics in Preparation of Educational Workers in Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884527" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884527 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Rol didaktik po specialnosti v podgotovke nedagogicheskikh rabotnikov v Cheshskoj respublike

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Podgotovka pedagogičeskich rabotnikov v ramkach tretičnogo obrazovanija, do opredeljonnoj mery, po-prežnemu ostajotsja pod vlijanijem cijentičeskoj paradigmoj obrazovanija. Eta paradigma vytekajet iz koncepcii Zankova razvivajuščegosja obučenija, kotoruju v dalnejšem razrabotali v svoich proizvedenijach, v pervuju očereď Davidov i Elkonin. Vlijanije cijentičeskoj paradigmy, kasajuščejesja nizšich stepenej obrazovanija, v nastojaščeje vremja očeň diskussionnyj, v tretičnom obučenii okazalsja pozitivnym vtom smysle, čto i didaktičeskije discipliny sosredotočili svoju orijentaciju k sozdaniju teoretičeskoj osnovy pedagogičeskogo obrazovanija. Obščaja didaktika, i otdelnyje oblasti otraslevoj didaktiki, v eto vremja vygenerirovali dva različnych potoka svoich teoretičeskich soobraženij, i s nimi svjazannych pedagogičeskich issledovanij.

  • Název v anglickém jazyce

    Status of Branch Didactics in Preparation of Educational Workers in Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution discussed the fundamental paradigms of modern didactics. Are presented in detail two of them. The first approach is methodical. Subject didactics in this concept focused primarily on issues of curriculum selection, curriculum, organizational forms of teaching and teaching methods. The second paradigm can be desribed as psycho-didactics. In the heart ot this conception of didactics is the process of knowledge creation in the minds of pupils and the opportunity for effective pedagogical influence this process. Furthermore, the article characterized by three models of didactics, which currently operates at universities in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Iskusstvo i pedagogika: teorija, metodika, praktika

  • ISBN

    978-5-9984-0245-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    244-255

  • Název nakladatele

    Vladimirská státní univerzita

  • Místo vydání

    Vladimir, Rusko

  • Místo konání akce

    Vladimir, Rusko

  • Datum konání akce

    13. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku