Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv rodinného prostředí na školní úspěšnost

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884766" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884766 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv rodinného prostředí na školní úspěšnost

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje dílčí výsledky analýzy školního úspěchu u vybraného vzorku žáků prvního stupně základní školy. Zaměřuje se na vliv vybraných faktorů rodinného prostředí na školní úspěšnost žáků mladšího školního věku v Ústeckém kraji. Ověřuje vlivněkterých sociálně psychologických faktorů, mezi které řadíme dysfunkci v rodině, špatné bytové podmínky, velkou vzdálenost bydliště od školy, vzdělání rodičů, nároky rodičů, emocionální vřelost, míru komunikace, stimulaci a podporu poznávacích aktivit,počet sourozenců apod. Rodina tak sleduje jako multiplikátor harmonického vývoje osobnosti dítěte.

  • Název v anglickém jazyce

    The Influence of family Environment on the Schoolsuccess of School-Age Pupils

  • Popis výsledku anglicky

    Paper presents partial results of the analysis of school success for pupils of first stage. It focuses on the influence of selected family environment factors in school success of young learners in the Ústí nad Labem Region. Numerous studies have shown that affect school success socio-psychological factors, which belong in the family dysfunction, poor housing conditions, long distance of residence from the school, parents 'education, parents' demands, emotional warmth, peace, communication, cognitive stimulation and support activities, number of siblings, etc . A family is so indirectly monitored as a multiplier of harmonious development of child's personality.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MAGNANIMITAS

  • ISBN

    978-80-905243-3-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    2207-2216

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    10. 12. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku