Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation of research probe: communication modes through creative activities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43886547" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43886547 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation of research probe: communication modes through creative activities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The research The Modes of communication through creative activities follows identical and different communication modes and channels of different groups of respondents with goal: define aspects of communication mentally, physically, socially, ethnic uncontrollable and therefore constant. The actual research was extended and adapted used the Flanders system, which was combined with the observation of humanization of education, education methods and questionnaires-fill by lecturers. In the monitoring of the communication behavior reached the conclusion that the behavior of teachers and non-teachers is a specific way (from variou s causes), which is different and these differences (and causes) defines. Research comes to very interesting results in the area of monitoring the self-evaluation evaluation of approach teachers and artists and their structured impartial observation. The results are very positive for the area of integration through work or art activities, and in self-evaluation e

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of research probe: communication modes through creative activities

  • Popis výsledku anglicky

    The research The Modes of communication through creative activities follows identical and different communication modes and channels of different groups of respondents with goal: define aspects of communication mentally, physically, socially, ethnic uncontrollable and therefore constant. The actual research was extended and adapted used the Flanders system, which was combined with the observation of humanization of education, education methods and questionnaires-fill by lecturers. In the monitoring of the communication behavior reached the conclusion that the behavior of teachers and non-teachers is a specific way (from variou s causes), which is different and these differences (and causes) defines. Research comes to very interesting results in the area of monitoring the self-evaluation evaluation of approach teachers and artists and their structured impartial observation. The results are very positive for the area of integration through work or art activities, and in self-evaluation e

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Current Trends in Educational Science and Practice III

  • ISBN

    978-86-6191-012-8

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    73-84

  • Počet stran knihy

    161

  • Název nakladatele

    Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Kód UT WoS kapitoly