Vztah gymnazistů a vysokoškoláků ke knize, čtení a literární výchově
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885174" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885174 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vztah gymnazistů a vysokoškoláků ke knize, čtení a literární výchově
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie představuje výsledky výzkumu čtenářství gymnazistů a vysokoškoláků využitelné pro účely vzdělávání. Záměrem šetření většího rozsahu bylo zejména vyzkoumat postoje studentů ke knihám, čtení a literární výchově. Výzkumný námět a základní metodologická východiska poskytly především odborné knihy Jiřího Trávníčka "Čteme" a "Čtenáři a internauti", které představují aktuálně realizované výzkumné projekty většího rozsahu zaměřené na čtení v ČR.
Název v anglickém jazyce
The Relationship of Gymnasium and University Students to Books, Reading and Literary Education
Popis výsledku anglicky
The monograph deals with reading culture of students. Methodological solutions to the survey were acquired from professional books by Jiri Travnicek "Do We Read" and "Readers and Internauts", which represent contemporary survey project of a larger extentfocused on reading in the Czech Republic. The aim of the survey was to explore students'attitudes towards the books, reading and literary education.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7414-588-9
Počet stran knihy
176
Název nakladatele
Univerzita J. E. Purkyně
Místo vydání
Ústí nad Labem
Kód UT WoS knihy
—