Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza vysokoškolské přípravy učitelů cizích jazyků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885286" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885286 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza vysokoškolské přípravy učitelů cizích jazyků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se zabývá analýzou vysokoškolské přípravy učitelů cizích jazyků na fakultách připravujících učitele v ČR a SR. Přináší výsledky obsahové analýzy studijních plánů a kurikula předmětů studijních oborů pedagogických, filozofických a dalších fakultzabývajících se vysokoškolskou přípravou učitelů cizích jazyků. Analyzována byla struktura jednotlivých modulů učitelské přípravy - modulu lingvistických disciplín, modulu literárně výchovných a literárně vědních disciplín, modulu pedagogicko psychologické přípravy, modulu oborových didaktik a metodik a modulu pedagogických praxí. Sledována byla vzájemné proporce jednotlivých modulů, rámcový vzdělávací obsah modulů a návaznost jednotlivých disciplín uvnitř modulů a mezi moduly. V rámci publikované studie byla provedena rovněž analýza personálního zabezpečení jednotlivých disciplín či modulů. Pozornost byla věnována i doktorským studijním oborům zaměřených do oblasti didaktiky cizího jazyka, zejména tématům dizertačních prací.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the university preparation of foreign language teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The publication concerns an analysis of the university preparation of foreign language teachers at faculties preparing teachers in the Czech Republic and Slovakia. It provides the results of content analyses of study plans and subject curricula in the study fields of the pedagogical, philosophical and other faculties involved in the university preparation of foreign language teachers. The structure of individual modules of teacher preparation were analyzed - modules in the linguistics disciplines, modules of disciplines in literary education and literary scholarship, modules of pedagogical psychological preparations, modules in the fields of didactics and methodology, and modules in pedagogical practice. Common proportions of individual modules were investigated, including the general educational content of modules and the correspondence of individual disciplines within the modules and between modules. Also within the framework of the published study an analysis was conducted on guaran

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.4.31.0074" target="_blank" >EE2.4.31.0074: Síť vzdělavatelů učitelů cizích jazyků NEFLT</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7414-655-8

  • Počet stran knihy

    150

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta UJEP

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS knihy