Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum kalibrace: nové perspektivy vědního objevování v pedagogické psychologii

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885308" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885308 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum kalibrace: nové perspektivy vědního objevování v pedagogické psychologii

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kalibrace je užitečný ukazatel stupně žákova metakognitivního monitorování. Jeho význam a frekvence použití v zahraničním psychologicko-pedagogickém výzkumu roste. Následující příspěvek prezentuje šest směrů navržené autory Bolové a Hackerem (2012), kterými by se výzkum kalibrace mohl ubírat. V textu jsou nastíněny východiska a teoretické základy pro tyto otázky a rovněž jsou zde navrženy i výzkumné metody, jak tyto otázky řešit a pokrýt tak mezery v našem pedagogicko-psychologickém vědění o kalibraci.

  • Název v anglickém jazyce

    Research calibration: New perspectives of scientific discovery in pedagogical psychology

  • Popis výsledku anglicky

    Calibration is an useful indicator for the pupil's metacognitive monitoring. Its importance and frequency of use in foreign psycho-educational research grows. The following paper presents six guidelines suggested by the authors Bol and Hacker (2012), which could research of the calibration could take. The text outlines the background and theoretical foundations for these issues and there are also proposed research methods to deal with these issues for covering the gaps in our pedagogical and psychological knowledge about calibration.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti

  • ISBN

    978-80-7414-602-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    311-317

  • Název nakladatele

    UJEP

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    16. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku