Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Environmentální postoje studentů učitelství pro 1. Stupeň ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885488" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885488 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Environmentální postoje studentů učitelství pro 1. Stupeň ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek seznamuje s vybranými výsledky výzkumu environmentálních postojů studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Postoje byly zkoumány pomocí dotazníku, distribuovaného respondentům elektronicky. Součástí dotazníku byly položky vztahující se k sociodemografickému backgroundu studentů a dále upravená NEP/DSP škála. Výsledky výzkumu prokázaly statisticky významný vztah mezi environmentálními postoji studentů a vybranými prvky jejich socioekonomického pozadí. Statisticky významný rozdíl byl prokázán také mezi studenty presenční formy studia a formy kombinované.

  • Název v anglickém jazyce

    Environmental attitudes of pre-service teachers of the Primary school

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with selected results of research of environmental attitudes of pre-service teachers of primary school. Attitudes were examined with a questionnaire, that was distributed electronically. The questionnaire items were related to socio-economic and demographic background of students and modified NEP / DSP scale. The research results showed a statistically significant relationship between environmental attitudes of students and selected elements of their socio-economic and demographic background. A statistically significant difference was demonstrated among students from full time study and distance study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti

  • ISBN

    978-80-7414-602-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    431-435

  • Název nakladatele

    Univerzita Jana Evangelisty Purkyně

  • Místo vydání

    Ústí nad labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    16. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku