Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multikulturní výchova jako cesta k inkluzi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F14%3A43886084" target="_blank" >RIV/44555601:13430/14:43886084 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Multikulturní výchova jako cesta k inkluzi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Multikulturní výchova je v rámci kurikulárních dokumentů českého školství jedním z tzv. průřezových témat. Úlohou těchto témat je prostupovat napříč všemi vyučovacími předměty (ne nutně v každém ročníku) a přispívat tak ke komplexitě a ucelenému pohleduna současný dynamicky se proměňující se svět. Nevyskytuje se tedy jako samostatný předmět, ale její myšlenky a ideje mají být implementovány do ostatních vyučovacích předmětů. Stejně jako u ostatních průřezových témat je jejím smyslem reflexe problémů současného světa a jejich integrace do běžného vyučovacího rámce

  • Název v anglickém jazyce

    Multicultural Education as a Way to Inclusion

  • Popis výsledku anglicky

    Multicultural education is one of the so-called cross-cutting themes in the Czech education curricula. The role of these themes is to permeate through all subjects in the curriculum (not necessarily in every school year) and contribute to the complexityand holistic perspective on today's dynamically changing world. It does not occur as an individual subject but its thoughts and ideas should be implemented into other subjects. Similarly to other cross-cutting themes, its purpose is a reflection of the contemporary world's problems and their integration into the ordinary teaching framework

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Internationalization in teacher education

  • ISBN

    978-3-8340-1395-8

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    178-192

  • Počet stran knihy

    233

  • Název nakladatele

    Schneider Verlag

  • Místo vydání

    Klagenfurt

  • Kód UT WoS kapitoly