Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Implementace enviromentální výchovy do výuky technických předmětů na prvním stupni ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F23%3A43970776" target="_blank" >RIV/49777513:23420/23:43970776 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2024/01/Itev_2_2023.pdf" target="_blank" >http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2024/01/Itev_2_2023.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Implementace enviromentální výchovy do výuky technických předmětů na prvním stupni ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se věnuje implementaci enviromentální výchovy do výuky v oblasti Člověk a svět práce na prvním stupni základních škol. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání pouze stanovuje popis průřezových témat, zdůrazňuje nutnost jejich zařazení do výuky, které je povinné v etapě celého základního vzdělávání a naznačuje jejich možnou realizaci v jednotlivých vzdělávacích oblastech. Samotná realizace průřezových témat ve vzdělávaní je v kompetenci jednotlivých škol. Tato realizace pak musí být popsána v jednotlivých školních vzdělávacích programech. V našem článku se pokusíme nabídnout efektivní východiska, jak zařadit a propojit průřezové téma Enviromentální výchovy do oblasti Člověk a svět práce.

  • Název v anglickém jazyce

    Implementation of environmental education in toteaching technical subjects at the first level of primary (age 6-11) schools

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the implementation of environmental education into teaching in the area of Man and the World of Work at the first level of primary schools (age 6-11). The framework educational program for primary education (national curricula) only sets out a description of cross-cutting themes, emphasizes the need to include them in teaching, which is mandatory throughout the entire primary education stage, and indicates their possible implementation in individual educational areas. The implementation of cross-cutting themes in education is the responsibility of individual schools. This implementation must then be described in individual school educational programs. In our article, we will try to offer effective solutions on how to incorporate and link the cross-cutting theme of Environmental Education into the area of Man and the World of Work.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Inovace a technologie ve vzdělávání

  • ISSN

    2571-2519

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    9-13

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus