Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

European portfolio for pre-primary educators

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F15%3A43887062" target="_blank" >RIV/44555601:13430/15:43887062 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ecml.at/Portals/1/mtp4/pepelino/pepelino-EN.pdf" target="_blank" >http://www.ecml.at/Portals/1/mtp4/pepelino/pepelino-EN.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    European portfolio for pre-primary educators

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Based on language policy documents of the Language Policy Unit of the Council of Europe and the European Commission and on reference documents produced by the ECML, the Peppelino project seeks to encourage consideration of educational and policy issues related to the acquisition of languages of socialisation, the development of plurilingual competence, intercultural education and recognition of children's individual language repertoires when implementing curricula in different learning contexts.

  • Název v anglickém jazyce

    European portfolio for pre-primary educators

  • Popis výsledku anglicky

    Based on language policy documents of the Language Policy Unit of the Council of Europe and the European Commission and on reference documents produced by the ECML, the Peppelino project seeks to encourage consideration of educational and policy issues related to the acquisition of languages of socialisation, the development of plurilingual competence, intercultural education and recognition of children's individual language repertoires when implementing curricula in different learning contexts.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-92-871-8192-3

  • Počet stran knihy

    110

  • Název nakladatele

    The European Centre for Modern Language

  • Místo vydání

    Graz, Austria

  • Kód UT WoS knihy