Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj prostorové představivosti žáků prvního stupně základní školy formou manipulace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F16%3A43887615" target="_blank" >RIV/44555601:13430/16:43887615 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mm012016.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm012016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj prostorové představivosti žáků prvního stupně základní školy formou manipulace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je zaměřen na porovnání transmisivního způsobu vyučování s výukou založenou na manipulaci s předměty a to zejména z hlediska rozvoje prostorové představivosti žáka prvního stupně ZŠ. Vycházíme z předpokladu, že žák je v průběhu činnostního učení veden k samostatnosti, sebekontrole a sebehodnocení.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Spatial Imagination through manipulation among pupils in elementary schools

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on comparison of transmissive teaching methods and teaching methods based on the manipulation with objects, especially in terms of the development of spatial imagination of primary school pupils. It is assumed that the pupil is led to the independence, self-control and self-esteem during the activity-based learning lessons.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u Magazín

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    19-22

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus