Rozvoj prostorové představivosti žáků prvního stupně základní školy formou manipulace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F16%3A43887615" target="_blank" >RIV/44555601:13430/16:43887615 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mm012016.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm012016.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj prostorové představivosti žáků prvního stupně základní školy formou manipulace
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je zaměřen na porovnání transmisivního způsobu vyučování s výukou založenou na manipulaci s předměty a to zejména z hlediska rozvoje prostorové představivosti žáka prvního stupně ZŠ. Vycházíme z předpokladu, že žák je v průběhu činnostního učení veden k samostatnosti, sebekontrole a sebehodnocení.
Název v anglickém jazyce
Development of Spatial Imagination through manipulation among pupils in elementary schools
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on comparison of transmissive teaching methods and teaching methods based on the manipulation with objects, especially in terms of the development of spatial imagination of primary school pupils. It is assumed that the pupil is led to the independence, self-control and self-esteem during the activity-based learning lessons.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazín
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
19-22
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—