Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metoda myšlenkových map u žáků se specifickými poruchami učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110649" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110649 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Mind Map-Methode in der Bildung der Legastheniekinder

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mind Map-Methode ist eine Methode, die zwar bekannt ist, aber im Fremdsprachenunterricht ist sie noch nicht so oft verwendet. Mind Mapping optimalisiert die Schülerleistungen, kann zum Binnendifferenzierungsmittel werden und spricht die Schüler motivierend an. Eine Mind Map ist eine einfache Graphik, die eigene Gedanken und deren Verbindungen zu einem be-stimmten Thema darstellt. Die Erstellung einer Mind Map im Fremdsprachenunterricht bringt eine Arbeitsabwechslung nicht nur im Bereich des Wortschatzes. Diese untraditionelle Erstel-lung eines zusammenhängenden Textes, der durch die Ordnung vom unsystematischen Ge-dankenstrom ausgeht, fördert auch die Textproduktion beim Spracherwerb. Die Mind Map-Methode unterstützt und verarbeitet Gedanken, Informationen und Wissen sowohl der Einzel-nen, als auch der Gruppe.

  • Název v anglickém jazyce

    Mind Map Technique for pupils with Specific Learning Difficulties

  • Popis výsledku anglicky

    Based on my study of teaching German language to pupils with Specific Learning Difficulties, I was searching for a fitting method of differentiated teaching. I found the Mind Map Technique, which supports creative, autonomous and self-responsible engagement of each individual pupil. It corresponds to the particular situation and language level of the pupil and it supports him or her in further development. Graphical visualization, connection and structure of ideas and knowledge lead to the improvement of speaking and writing skills.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků se SPU

  • ISBN

    978-80-210-4782-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    5. 6. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku