Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

TEACHING CODING IN SCHOOLS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F22%3A00360978" target="_blank" >RIV/68407700:21230/22:00360978 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.1399" target="_blank" >https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.1399</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2022.1399" target="_blank" >10.21125/edulearn.2022.1399</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    TEACHING CODING IN SCHOOLS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper I present my experience with teaching programming at a primary school in the Czech Republic. I was teaching pupils of age from 10 to 15. At the beginning, I tried to approach programming with the help of Ozobots robots. After a month, I switched to teaching programming in Python. However, this teaching did not entertain all pupils as there were wide age spectrum. The next step was programming in Scratch, and the students were thrilled. Scratch is a graphical programming language that allows very intuitive creation of programs that suit to students. I have very good experience with it.

  • Název v anglickém jazyce

    TEACHING CODING IN SCHOOLS

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper I present my experience with teaching programming at a primary school in the Czech Republic. I was teaching pupils of age from 10 to 15. At the beginning, I tried to approach programming with the help of Ozobots robots. After a month, I switched to teaching programming in Python. However, this teaching did not entertain all pupils as there were wide age spectrum. The next step was programming in Scratch, and the students were thrilled. Scratch is a graphical programming language that allows very intuitive creation of programs that suit to students. I have very good experience with it.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EDULEARN22 Proceedings

  • ISBN

    978-84-09-42484-9

  • ISSN

  • e-ISSN

    2340-1117

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    5961-5967

  • Název nakladatele

    IATED Academy

  • Místo vydání

    Valencia

  • Místo konání akce

    Palma de Mallorca

  • Datum konání akce

    4. 7. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku