Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nově nastavený systém jazykové podpory při vzdělávání žáků cizinců v českém základním školství.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F21%3A43897509" target="_blank" >RIV/44555601:13430/21:43897509 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pages.pedf.cuni.cz/didakticke-studie/files/2022/05/DidStu2_21kn.bl_.TISK_.pdf" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/didakticke-studie/files/2022/05/DidStu2_21kn.bl_.TISK_.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nově nastavený systém jazykové podpory při vzdělávání žáků cizinců v českém základním školství.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem textu je shrnout současný stav vzdělávání a začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do českého základního školství a poukázat na problematiku spojenou s výukou češtiny jako druhého jazyka. Pozornost bude věnována zejména zavedení kurikula češtiny jako druhého jazyka a jazykové podpoře žáků cizinců v českém základním školství z pohledu ředitelů a učitelů z praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Newly set up system of language support in the education of foreign pupils in Czech primary education

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the text is to summarize the current state of education and integration of pupils with different mother tongues into Czech primary education and to point out the issues associated with teaching Czech as a second language. Particular attention will be paid to the introduction of the Czech as a second language curriculum and to the language support of foreign pupils in Czech primary education from the point of view of principals and teachers from practice.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Didaktické studie

  • ISSN

    1804-1221

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    77-85

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus