Nově nastavený systém jazykové podpory při vzdělávání žáků cizinců v českém základním školství.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F21%3A43897509" target="_blank" >RIV/44555601:13430/21:43897509 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://pages.pedf.cuni.cz/didakticke-studie/files/2022/05/DidStu2_21kn.bl_.TISK_.pdf" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/didakticke-studie/files/2022/05/DidStu2_21kn.bl_.TISK_.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nově nastavený systém jazykové podpory při vzdělávání žáků cizinců v českém základním školství.
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem textu je shrnout současný stav vzdělávání a začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do českého základního školství a poukázat na problematiku spojenou s výukou češtiny jako druhého jazyka. Pozornost bude věnována zejména zavedení kurikula češtiny jako druhého jazyka a jazykové podpoře žáků cizinců v českém základním školství z pohledu ředitelů a učitelů z praxe.
Název v anglickém jazyce
Newly set up system of language support in the education of foreign pupils in Czech primary education
Popis výsledku anglicky
The aim of the text is to summarize the current state of education and integration of pupils with different mother tongues into Czech primary education and to point out the issues associated with teaching Czech as a second language. Particular attention will be paid to the introduction of the Czech as a second language curriculum and to the language support of foreign pupils in Czech primary education from the point of view of principals and teachers from practice.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Didaktické studie
ISSN
1804-1221
e-ISSN
—
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
77-85
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—