Finanční gramotnost v kontextu rozvoje celoživotního učení dospělých
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F16%3A43887692" target="_blank" >RIV/44555601:13430/16:43887692 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Finanční gramotnost v kontextu rozvoje celoživotního učení dospělých
Popis výsledku v původním jazyce
V publikaci je navržen konkrétní vzdělávací program na téma finanční gramotnost - primárně určený pro dospělého jedince - neodborníka v oblasti osobních a rodinných financí. Tento program je koncipován rovněž jako e-learningový interaktivní, protože tato forma umožní účastníkovi jeho dobrovolný a sebeřízený vstup do vzdělávání tohoto typu. S ohledem na vzdělávací potřeby dospělých - zjištěné předmětným výzkumem - je program koncipován do dílčích kapitol reflektujících takto zjištěné potřeby. Cílem publikace je zmapovat teoretická východiska a širší společenské souvislosti tématu finanční gramotnosti, analyzovat postavení dospělého jedince v konfrontaci s tímto tématem a formulovat metodiku pro vzdělávání dospělých v oblasti finanční gramotnosti vč. didaktické koncepce, lektorských doporučení a praktického naplnění konkrétního vzdělávacího programu.
Název v anglickém jazyce
Financial literacy in the context of lifelong learning adult
Popis výsledku anglicky
The publication is designed a specific training program on the topic of financial literacy - designed primarily for an adult - the layman in the field of personal and family finances. This program is also designed as an interactive e-learning, because this form will allow the party with its voluntary and self-entry into the training of this type. With regard to educational needs - identified the present research - is a program designed to sub-chapters reflecting the following identified needs. Its aim is to map the theoretical background and the broader social context topic of financial literacy, analyze the status of adult confronted with this topic and formulate a methodology for adult education in financial literacy incl. didactic concept, lecturing and practical recommendations to meet particular educational program.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-905460-3-5
Počet stran knihy
176
Název nakladatele
Česká andragogická společnost
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—