Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Finanční gramotnost v kontextu rozvoje celoživotního učení dospělých

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F16%3A43887692" target="_blank" >RIV/44555601:13430/16:43887692 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Finanční gramotnost v kontextu rozvoje celoživotního učení dospělých

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V publikaci je navržen konkrétní vzdělávací program na téma finanční gramotnost - primárně určený pro dospělého jedince - neodborníka v oblasti osobních a rodinných financí. Tento program je koncipován rovněž jako e-learningový interaktivní, protože tato forma umožní účastníkovi jeho dobrovolný a sebeřízený vstup do vzdělávání tohoto typu. S ohledem na vzdělávací potřeby dospělých - zjištěné předmětným výzkumem - je program koncipován do dílčích kapitol reflektujících takto zjištěné potřeby. Cílem publikace je zmapovat teoretická východiska a širší společenské souvislosti tématu finanční gramotnosti, analyzovat postavení dospělého jedince v konfrontaci s tímto tématem a formulovat metodiku pro vzdělávání dospělých v oblasti finanční gramotnosti vč. didaktické koncepce, lektorských doporučení a praktického naplnění konkrétního vzdělávacího programu.

  • Název v anglickém jazyce

    Financial literacy in the context of lifelong learning adult

  • Popis výsledku anglicky

    The publication is designed a specific training program on the topic of financial literacy - designed primarily for an adult - the layman in the field of personal and family finances. This program is also designed as an interactive e-learning, because this form will allow the party with its voluntary and self-entry into the training of this type. With regard to educational needs - identified the present research - is a program designed to sub-chapters reflecting the following identified needs. Its aim is to map the theoretical background and the broader social context topic of financial literacy, analyze the status of adult confronted with this topic and formulate a methodology for adult education in financial literacy incl. didactic concept, lecturing and practical recommendations to meet particular educational program.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-905460-3-5

  • Počet stran knihy

    176

  • Název nakladatele

    Česká andragogická společnost

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy