Tvůrčí proces jako forma mezigenerační komunikace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F17%3A43893350" target="_blank" >RIV/44555601:13430/17:43893350 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tvůrčí proces jako forma mezigenerační komunikace
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na podstatu tvůrčího procesu jako jedné z forem komunikace mezi generacemi. Popisuje projekt Katedry výchov uměním Pedagogické fakulty Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem s názvem ?Komunikace v tvůrčím procesu jako prostředek mezigenerační spolupráce v různých sociálních prostředích?. Cílem projektu je zapojení studentů Učitelství I. stupně základní školy do realizace uměleckých aktivit ? výtvarných, hudebních a dramatických. Součástí projektu jsou výtvarné a hudební workshopy, koncerty, výstavy, performance, exkurze a divadelní představení. Podstatou je zapojení různých výchovně vzdělávacích institucí a cílových skupin odlišných, často znevýhodněných, sociálních prostředí (speciální MŠ, klienti hospicu, studenti U3V, apod.).
Název v anglickém jazyce
The creative process as a form of intergenerational cooperation
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the essence of the creative process as one of the forms of intergenerational communication. Describes the project of the Department of Pedagogy at the Pedagogical Faculty of J.E. Purkyně University in Ústí nad Labem entitled "Communication in the Creative Process as a Means of Intergenerational Cooperation in Different Social Environments". The aim of the project is to involve students of Primary School Teacher Education in the realization of artistic activities - artistic, musical and dramatic. The project includes art and music workshops, concerts, exhibitions, performances, excursions and theater performances. The essence is the involvement of various educational institutions and target groups of different, often disadvantaged, social environments (special kindergartens, hospice clients, U3V students, etc.).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sapere Aude 2017 Působnost pedagogiky a psychologie
ISBN
978-80-87952-19-1
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
131-139
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
17. 5. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—