Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Test tvořivosti na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F17%3A43893390" target="_blank" >RIV/44555601:13430/17:43893390 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Test tvořivosti na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola navazuje na rozpracované zkoumání vztahu mezi výrazem a významem ve vizuálním vyjádření jedince a věnuje se významotvorné úloze akustické a vizuální kvality výrazu. Proces utváření významu výtvarnými prostředky je typicky založen na propojování vidění s věděním. Nezanedbatelná je však úloha zvuku. Testování žáků ve věku 10-12 let navazuje na pilotážní test Kateřiny Dytrtové a Jana Slavíka, který má ambice sledovat úroveň tvořivosti dítěte s ohledem na výtvarné kvality tvorby.

  • Název v anglickém jazyce

    Creative test at elementary school

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter follows the elaborate study of the relation between the expression and the meaning in the visual expression of the individual and deals with the significant role of the acoustic and visual quality of the expression. The process of making meaning through artistic means is typically based on the interconnection of vision and science. However, the role of sound is not negligible. Testing pupils aged 10-12 follows the pilot test of Kateřina Dytrtová and Jan Slavík, who has the ambition to monitor the level of child&apos;s creativity with respect to the creative qualities of the work.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Tvořivost ve výtvarné výchově a její účinky na všeobecné vzdělávání

  • ISBN

    978-80-261-0728-6

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    145-158

  • Počet stran knihy

    266

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS kapitoly