Perspektivy přírodovědného vzdělávání u učitelů v kontextu mezinárodních výzkumů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F19%3A43894607" target="_blank" >RIV/44555601:13430/19:43894607 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://kamv.cz/sbornik-vd-2018.pdf" target="_blank" >http://kamv.cz/sbornik-vd-2018.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Perspektivy přírodovědného vzdělávání u učitelů v kontextu mezinárodních výzkumů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek vychází z výzkumné analýzy šetření PISA 2015 (Programme for International Student Assessment), zjišťující úroveň čtenářské, matematické a přírodovědné gramotnosti patnáctiletých žáků, kteří se ve většině zúčastněných zemí nacházejí v posledních ročnících povinné školní docházky. Článek reflektuje provedený výzkum zaměřený na korelaci výsledků dotazníkových položek odpovědí 903 učitelů v rámci šetření PISA 2015 zaměřených na míru sebedůvěry učitelů ve vybraných činnostech a situací, ke kterým dochází v hodinách přírodovědných předmětů.
Název v anglickém jazyce
Perspectives of science education in teachers in the context of international research
Popis výsledku anglicky
The paper is based on the PISA 2015 research programme (Programme for International Student Assessment), which examines the level of literacy, mathematical and natural literacy of 15 year old students who are in the majority of participating countries in the last years of compulsory school attendance. The aim of this paper is to reflect the research conducted to correlate the results of 903 teachers answer questionnaires in the PISA 2015 survey focused on teachers confidence in selected activities and situations occurring in science lessons.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vzdělávání dospělých 2018 - transformace v éře digitalizace a umělé intelignece
ISBN
978-80-906894-4-2
ISSN
—
e-ISSN
2571-385X
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
345-353
Název nakladatele
Česká andragogická společnost
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
11. 12. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—