Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perspektivy přírodovědného vzdělávání u učitelů v kontextu mezinárodních výzkumů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F19%3A43894607" target="_blank" >RIV/44555601:13430/19:43894607 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://kamv.cz/sbornik-vd-2018.pdf" target="_blank" >http://kamv.cz/sbornik-vd-2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Perspektivy přírodovědného vzdělávání u učitelů v kontextu mezinárodních výzkumů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vychází z výzkumné analýzy šetření PISA 2015 (Programme for International Student Assessment), zjišťující úroveň čtenářské, matematické a přírodovědné gramotnosti patnáctiletých žáků, kteří se ve většině zúčastněných zemí nacházejí v posledních ročnících povinné školní docházky. Článek reflektuje provedený výzkum zaměřený na korelaci výsledků dotazníkových položek odpovědí 903 učitelů v rámci šetření PISA 2015 zaměřených na míru sebedůvěry učitelů ve vybraných činnostech a situací, ke kterým dochází v hodinách přírodovědných předmětů.

  • Název v anglickém jazyce

    Perspectives of science education in teachers in the context of international research

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is based on the PISA 2015 research programme (Programme for International Student Assessment), which examines the level of literacy, mathematical and natural literacy of 15 year old students who are in the majority of participating countries in the last years of compulsory school attendance. The aim of this paper is to reflect the research conducted to correlate the results of 903 teachers answer questionnaires in the PISA 2015 survey focused on teachers confidence in selected activities and situations occurring in science lessons.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání dospělých 2018 - transformace v éře digitalizace a umělé intelignece

  • ISBN

    978-80-906894-4-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    2571-385X

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    345-353

  • Název nakladatele

    Česká andragogická společnost

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    11. 12. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku