Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvíjení přírodovědné gramotnosti u žáků základních škol v kontextu mezinárodních výzkumů jako prostředek zvýšení zájmu o studium přírodovědných oborů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F19%3A43894608" target="_blank" >RIV/44555601:13430/19:43894608 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://kamv.cz/sbornik-vd-2018.pdf" target="_blank" >http://kamv.cz/sbornik-vd-2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvíjení přírodovědné gramotnosti u žáků základních škol v kontextu mezinárodních výzkumů jako prostředek zvýšení zájmu o studium přírodovědných oborů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vychází z výzkumné analýzy šetření PISA 2015 (Programme for International Student Assessment), zjišťující úroveň čtenářské, matematické a přírodovědné gramotnosti patnáctiletých žáků. Výzkum je zaměřen na korelaci výsledků dotazníkových položek odpovědí 6 429 žáků v rámci šetření PISA 2015 zaměřených na zájem o studium přírodovědných předmětů a vybraných činností souvisejících s jejich studiem.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of scientific literacy in elementary school pupils in the context of international research as a means of increasing interest in the study of natural sciences

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is based on the PISA 2015 research program, which identifies the level of reading, mathematics and science literacy of 15-year-old pupils. The research is aimed at correlating the results of questionnaire items of answers of 6 429 pupils in the framework of the PISA 2015 survey focused on the interest in the study of natural sciences and selected activities related to their study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání dospělých 2018 - transformace v éře digitalizace a umělé inteligence

  • ISBN

    978-80-906894-4-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    2571-385X

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    355-364

  • Název nakladatele

    Česká andragogická společnost

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    11. 12. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku