Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of Scientific Literacy by Using Inquary-based Science Education in Chemistry Classes in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F19%3A10391089" target="_blank" >RIV/00216208:11310/19:10391089 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Development of Scientific Literacy by Using Inquary-based Science Education in Chemistry Classes in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The inquiry-based science education (IBSE) is considered a useful method to overcome the current limitation in science education in the Czech Republic. Based on the PISA 2015 results, the education in the Czech Republic is too theoretical and with limited opportunities to de-velop pupils&apos; competencies and literacies. IBSE has the potential to improve the scientific literacy of pupils as well as to increase pupils&apos; interest and internal motivation towards science subjects. Within the paper, one Chemistry lab-class taught by IBSE method is described.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Scientific Literacy by Using Inquary-based Science Education in Chemistry Classes in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The inquiry-based science education (IBSE) is considered a useful method to overcome the current limitation in science education in the Czech Republic. Based on the PISA 2015 results, the education in the Czech Republic is too theoretical and with limited opportunities to de-velop pupils&apos; competencies and literacies. IBSE has the potential to improve the scientific literacy of pupils as well as to increase pupils&apos; interest and internal motivation towards science subjects. Within the paper, one Chemistry lab-class taught by IBSE method is described.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Вектор развития современного естественнонаучного образования - Сборник трудов Международной научно-практической конференции (Směr rozvoje současného přírodovědného vzdělávání - sborník prací)

  • ISBN

    978-5-907091-47-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    86-88

  • Název nakladatele

    North-Eastern Federal University in Yakutsk

  • Místo vydání

    Kirov

  • Místo konání akce

    Jakutsk

  • Datum konání akce

    12. 10. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku