Soubor dat z výzkumu patnáctiletých žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F06%3A00047280" target="_blank" >RIV/68378025:_____/06:00047280 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Soubor dat z výzkumu patnáctiletých žáků
Popis výsledku v původním jazyce
Projekt PISA-L navazuje na mezinárodní projekt PISA (Programme for International Student Assessment). Výzkum PISA-L je koncipován jako longitudinální a skupinu respondentů tvořili v roce 2003 nejen patnáctiletí žáci ze základních a středních škol, ale také jejich rodiče. V rámci výzkumu PISA-L bylo dotazováno celkem 9 838 žáků, kteří se v květnu 2003 zúčastnili výzkumu matematické, čtenářské a přírodovědné gramotnosti PISA.
Název v anglickém jazyce
15-year old pupils survey datafile
Popis výsledku anglicky
The PISA-L project is linked to OECD PISA project (Programme for International Student Assessment). PISA-L has a longitudinal design. Respondents were 15-year-olds in 2003 and their parents. 9 838 pupils participated in the PISA-L survey and these were the same pupils who were tested within the PISA survey from mathematical, science and reading literacy.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA403%2F03%2F0340" target="_blank" >GA403/03/0340: Ekonomické, sociální a kulturní zdroje vzdělanostních nerovností a determinanty životního úspěchu : první fáze longitudinálního výzkumu</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—