Koordinátor inkluze ve škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F19%3A43895367" target="_blank" >RIV/44555601:13430/19:43895367 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Koordinátor inkluze ve škole
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace je výstupem klíčové aktivity s názvem Podpora školních poradenských pracovišť - pilotní ověřování pozice koordinátor inkluze ve škole. Text je zaměřen na představení pozice koordinátora inkluze a struktury jeho činností v kontextu snahy o rozvoj inkluzivního prostředí škol hlavního výchovně vzdělávacího proudu. Kromě představení samotného konceptu inkluzivního vzdělávání a pojetí práce koordinátora inkluze jako jednoho z nástrojů podpory kvality edukačního procesu, obsahuje publikace rovněž praktického průvodce všemi důležitými aspekty činnosti pedagogů vykonávající tuto pozici v rámci školního poradenského pracoviště. Text je určen jak akademickým pracovníkům zabývajícím se přípravou pedagogických pracovníků, tak představitelům managementu škol, poradenským pracovníkům ve školách a v neposlední řadě samotným pedagogům v každodenní edukační realitě. Všem výše uvedeným skupinám umožňuje čerpat poznatky pro podporu rozvoje kvality vzdělávací praxe postavené na principech inkluzivního vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Inclusion coordinator at school
Popis výsledku anglicky
This book is the outcome of project activity, which is connected to a pilot testing of coordinator of inclusion in schools. Text is focused on an introduction of coordinator of inclusion in schools and the structure of its work description. The work description is focused on the development of inclusive environment in regular schools. On the other hand, this methodical material provides readers throughout all important aspects of teachers work in this position in school counseling office. This text is made for academic workers, as well as teacher trainers, school managers, counseling workers in schools and also to all educators in educational process. Book allows to derive knowledge for support and develop inclusive environment to all groups mentioned.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7561-199-4
Počet stran knihy
180
Název nakladatele
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně
Místo vydání
Ústí nad Labem
Kód UT WoS knihy
—