Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Znalost postižení jako prediktor sociálního odmítnutí u učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F20%3A43895450" target="_blank" >RIV/44555601:13430/20:43895450 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Znalost postižení jako prediktor sociálního odmítnutí u učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkumná studie je zaměřena na vnímání osob s postižením a na sociální distanci ze strany učitelů 1. stupně k těmto lidem. Text zpracovává výsledky výzkumu, kde jsme zjišťovali, jaký má vliv ui učitelů 1- stupně sznalost osob s postižením na jejich distanci k těmto lidem. K výzkumu byly použitry kvantitativní metody za pomoci nástrojů zjišťující sociální distanci učitelů indexem ISO, který vychází z Bogardusovi škály sociální distance.

  • Název v anglickém jazyce

    Knowledge of disability as a predictor of soicial refusal in community of teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The research study is focused on the perception of people with disabilities and on social distance by teachers of elementary school. In the empirical part are processed the results of the research, where we investigated the influence of the knowledge of persons with disabilities on their distance to these people. For the research were used quantitative methods with the help of tools to determine the social distance of theachers by the ISO index and Bogardus scale of social distance.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání dospělých 2019 - v kontextu profesního rozvoje a sociálního kapitálu

  • ISBN

  • ISSN

    2571-3841

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    133-140

  • Název nakladatele

    Česká andragogická společnost

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    UK: Praha

  • Datum konání akce

    11. 12. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku