Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sebepojetí školní úspěšnosti dětí v ústavní výchově

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F20%3A43895831" target="_blank" >RIV/44555601:13430/20:43895831 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.grantjournal.com/index.php?option=com_content&view=article&id=34&Itemid=30&lang=cs" target="_blank" >https://www.grantjournal.com/index.php?option=com_content&view=article&id=34&Itemid=30&lang=cs</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sebepojetí školní úspěšnosti dětí v ústavní výchově

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se věnuje problematice sebepojetí školní úspěšnosti dětí ve věku 10-15, které jsou v rámci nařízené ústavní výchovy umístěny v dětském domově. Výzkum byl proveden standardizovaným testem Sebepojetí školní úspěšnosti dětí-SPAS (Matějček, Vágnerová, 1992) na vzorku 109 vybraných respondentů. Daný výzkumný soubor byl dále vnitřně diferencován, a to z hlediska pohlaví. Text reflektuje klíčové aspekty související s tímto výzkumem.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-connection of school success of children in constitutional education

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the issue of self-concept of school success of children aged 10-15, who are placed in a children&apos;s home as part of the ordered institutional education. The research was performed with a standardized test Self-concept of school success of children-SPAS (Matějček, Vágnerová, 1992) on a sample of 109 selected respondents. The research set was further internally differentiated in terms of gender. The article reflects key aspects related to this research.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Grant journal

  • ISSN

    1805-062X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    79-83

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus