Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komparace sebepojetí školní úspěšnosti dětí v ústavní výchově

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F20%3A43896215" target="_blank" >RIV/44555601:13430/20:43896215 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pages.pedf.cuni.cz/specpeda/" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/specpeda/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komparace sebepojetí školní úspěšnosti dětí v ústavní výchově

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá sebepojetím školní úspěšnosti dětí ve věku 10-15 let, které jsou v rámci nařízené ústavní výchovy umístěny v dětském domově. Výzkum byl proveden standardizovaným testem Sebepojetí školní úspěšnosti dětí (SPAS). Výzkumný záměr jsme realizovali na vzorku 109 vybraných respondentů. Článek reflektuje klíčové aspekty související s tímto výzkumem.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of self-connection of school succes of children in constitutional education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the self-concept of school success of children aged 10-15, who are placed in a children&apos;s home as part of the ordered institutional education. The research was performed with a standardized test Self-concept of School Success of Children (SPAS). We implemented the research plan on a sample of 109 selected respondents. Th e article refl ects key aspects related to this research.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Speciální pedagogika

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    30

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3-4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    177-192

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus