Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rizikové oblasti školního života z hlediska problémového chování žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F21%3A43896255" target="_blank" >RIV/44555601:13430/21:43896255 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.33543/q2021.11" target="_blank" >https://doi.org/10.33543/q2021.11</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.33543/q2021.11" target="_blank" >10.33543/q2021.11</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rizikové oblasti školního života z hlediska problémového chování žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek mapuje oblasti školního života související s problémy v chování žáků na jedné základní škole ze Středočeského kraje. Na vybraném vzorku 122 respondentů ? žáků 8. a 9. tříd zjišťuje pomocí standardizovaného dotazníku, které školní oblasti mají pro žáky rizikový a které naopak podpůrný charakter. Celkem bylo sledováno sedm školních oblastí, které byly vyhodnoceny pomocí základních ukazatelů popisné statistiky. Výzkumným úkolem bylo získat reálná data a poskytnout škole informace, které oblasti života školy žáci vnímají negativně. Tyto oblasti z hlediska vývoje jejich chování představují určité riziko pro budoucí školní práci a jsou důležité pro prevenci ze strany školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Risk Areas of School Life in Terms of Students' Problem Behaviour

  • Popis výsledku anglicky

    The paper maps the areas of school life related to problems in the students&apos; behaviour at one primary school in the Central Bohemian Region. It uses a standardized questionnaire for a selected sample of 122 respondents, i.e. students of 8th and 9th grades, to find out which of these school areas are risky for these students and which of them, on the contrary, are supportive. A total of seven school areas have been monitored and evaluated with the use of basic indicators of descriptive statistics. The research task was to obtain real data and provide researchers information about the areas of school life which are perceived negatively by the students. These areas, in terms of the development of their behaviour, represent a certain risk for future school work and are important for prevention on the part of the school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Quaere 2021

  • ISBN

    978-80-87952-34-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    666-673

  • Název nakladatele

    Univerzita Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    28. 6. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku