Reakce na "Kritika textu Říčan J. et al. - Komparace kvality tzv. teacher made testů s didaktickými testy a jejich vliv na úspěšnost žáků: případová studie. Scientia in educatione, 12(2), 2021"
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F22%3A43897034" target="_blank" >RIV/44555601:13430/22:43897034 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://ojs.cuni.cz/scied/article/view/2192" target="_blank" >https://ojs.cuni.cz/scied/article/view/2192</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.14712/18047106.2192" target="_blank" >10.14712/18047106.2192</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reakce na "Kritika textu Říčan J. et al. - Komparace kvality tzv. teacher made testů s didaktickými testy a jejich vliv na úspěšnost žáků: případová studie. Scientia in educatione, 12(2), 2021"
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek reaguje na kritiku textu publikovaného stejnými autory s názvem "Komparace kvality tzv. teacher made testů s didaktickými testy a jejich vliv na úspěšnost žáků: případová studie". Autoři ve svém příspěvku reagují kritické komentáře hodnotitele, přičemž se snaží vysvětlil zamýšlený cíl původní studie, její reliabilitu a validitu, včetně formy psaného projevu.
Název v anglickém jazyce
Reaction on "Criticism of the text Říčan J. et al. - Comparison of the quality of the teacher made tests with achievement tests and their influence on the success of pupils: case study. Scientia in educatione, 12(2), 2021"
Popis výsledku anglicky
The paper responds to the criticism of the text published by the same authors entitled "Comparison of the quality of the teacher made tests with achievement tests and their influence on the success of pupils: case study". In their contribution, the authors respond to the evaluator's critical comments, while trying to explain the intended goal of the original study, its reliability and validity, including the form of the written speech.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Scientia in educatione
ISSN
1804-7106
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
42-45
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—