Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reakce na "Kritika textu Říčan J. et al. - Komparace kvality tzv. teacher made testů s didaktickými testy a jejich vliv na úspěšnost žáků: případová studie. Scientia in educatione, 12(2), 2021"

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F22%3A43897034" target="_blank" >RIV/44555601:13430/22:43897034 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ojs.cuni.cz/scied/article/view/2192" target="_blank" >https://ojs.cuni.cz/scied/article/view/2192</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/18047106.2192" target="_blank" >10.14712/18047106.2192</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reakce na "Kritika textu Říčan J. et al. - Komparace kvality tzv. teacher made testů s didaktickými testy a jejich vliv na úspěšnost žáků: případová studie. Scientia in educatione, 12(2), 2021"

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek reaguje na kritiku textu publikovaného stejnými autory s názvem &quot;Komparace kvality tzv. teacher made testů s didaktickými testy a jejich vliv na úspěšnost žáků: případová studie&quot;. Autoři ve svém příspěvku reagují kritické komentáře hodnotitele, přičemž se snaží vysvětlil zamýšlený cíl původní studie, její reliabilitu a validitu, včetně formy psaného projevu.

  • Název v anglickém jazyce

    Reaction on "Criticism of the text Říčan J. et al. - Comparison of the quality of the teacher made tests with achievement tests and their influence on the success of pupils: case study. Scientia in educatione, 12(2), 2021"

  • Popis výsledku anglicky

    The paper responds to the criticism of the text published by the same authors entitled &quot;Comparison of the quality of the teacher made tests with achievement tests and their influence on the success of pupils: case study&quot;. In their contribution, the authors respond to the evaluator&apos;s critical comments, while trying to explain the intended goal of the original study, its reliability and validity, including the form of the written speech.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientia in educatione

  • ISSN

    1804-7106

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    42-45

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus