Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Validation of Critical Thinking Test on Slovak Conditions

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F19%3A43894811" target="_blank" >RIV/44555601:13440/19:43894811 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ejmste.com/Validation-of-Critical-Thinking-Test-on-Slovak-Conditions,112295,0,2.html" target="_blank" >http://www.ejmste.com/Validation-of-Critical-Thinking-Test-on-Slovak-Conditions,112295,0,2.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.29333/ejmste/112295" target="_blank" >10.29333/ejmste/112295</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Validation of Critical Thinking Test on Slovak Conditions

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Critical Thinking is a generally recognized educational ideal at all levels of the educational process. This study validated the critical thinking test on Slovak conditions. Data were collected from 50 respondents studying at university. Bachelor&apos;s and Master&apos;s students from all grades, aged 21 to 36 (x = 23.00; SD = 2.84) were represented. Model fits, normality, reliability and exploratory factor analysis were used. The results showed that the critical thinking test is valid and reliable. The implications of the test for next using is discussed.

  • Název v anglickém jazyce

    Validation of Critical Thinking Test on Slovak Conditions

  • Popis výsledku anglicky

    Critical Thinking is a generally recognized educational ideal at all levels of the educational process. This study validated the critical thinking test on Slovak conditions. Data were collected from 50 respondents studying at university. Bachelor&apos;s and Master&apos;s students from all grades, aged 21 to 36 (x = 23.00; SD = 2.84) were represented. Model fits, normality, reliability and exploratory factor analysis were used. The results showed that the critical thinking test is valid and reliable. The implications of the test for next using is discussed.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education

  • ISSN

    1305-8223

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    12

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1-10

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85074282081