Jak na venkovní výuku distanční formou?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F22%3A43897293" target="_blank" >RIV/44555601:13430/22:43897293 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://drive.google.com/file/d/1t5gwRLASmQNs8g8_ythnoZyc8noNNtNJ/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1t5gwRLASmQNs8g8_ythnoZyc8noNNtNJ/view</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak na venkovní výuku distanční formou?
Popis výsledku v původním jazyce
Ambicí tohoto textu je představit zřizovatelům, vedoucím pracovníkům a učitelům možnosti, jaké v tak vypjaté době, jakou je uzavření základních škol, skýtá venkovní výuka. Nejprve se seznámíme s benefity venkovní výuky, využijeme při tom také dílčí výsledky výše zmíněného projektu a poté představíme sérii aktivit, které je možné při venkovní výuce využít právě v době školní uzávěry. Aktivity pochází především od pedagogů z praxe, účastníků výzkumu našeho projektu, kteří je aktivně využívali v posledních dvou letech. My jsme je rozšířili, upravili a modifikovali na základě vlastních zkušeností i dalších kvalitních inspiračních zdrojů, kterých se k tématu objevila celá řada.
Název v anglickém jazyce
How to do outdoor distance education?
Popis výsledku anglicky
The ambition of this text is to present the possibilities of outdoor education to founders, managers and teachers in such a stressful time as the closure of primary schools. First, we will introduce the benefits of outdoor learning, using some of the results of the project mentioned above, and then we will present a series of activities that can be used in outdoor learning during school closures. The activities come mainly from practising teachers, participants in the research of our project, who have actively used them in the last two years. We have expanded, adapted and modified them based on our own experience and other quality sources of inspiration that have emerged on the topic.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL04000407" target="_blank" >TL04000407: Venkovní výuka v době krize: Reflexe distančního vzdělávání na 1. stupni ZŠ v průběhu pandemie Covid-19 a doporučení pro edukační realitu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů