The strenghtening of autonomy of the pupils in process of education - the starting point and result for school autonomy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F99%3A00000020" target="_blank" >RIV/44555601:13430/99:00000020 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
Usilenie avtonomii učaščichsja v processe obučenija - predposylka i sledstvie avtonomii školy
Popis výsledku v původním jazyce
Těžištěm obsahu článku je rozbor možných alternativ autonomního chování a jednání žáků v etapách vymezování a přijetí cílů vyučování, řešení dílčích úkolů v průběhu výuky, hodnocení výsledků řešení a zpracování závěrů
Název v anglickém jazyce
The strenghtening of autonomy of the pupils in process of education - the starting point and result for school autonomy
Popis výsledku anglicky
The contribution is about possible alternatives of autonomy behavior of the pupils in various phases of their learning process. Sklecting, formulating and confronting and getting of learning goals, the solving of part-tasks in learning
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studien zur Wirtschafts-und Erwachsenenpaedagogik aus der Humboldt Universität zu Berlin
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Svazek periodika
1999
Číslo periodika v rámci svazku
Tom 21
Stát vydavatele periodika
DE - Spolková republika Německo
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—