Řešitelský obrázek jako efektivní cesta řešení úloh
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F16%3A43887651" target="_blank" >RIV/44555601:13440/16:43887651 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řešitelský obrázek jako efektivní cesta řešení úloh
Popis výsledku v původním jazyce
Řešitelský obrázek může být jednou z efektivních strategií pro řešení slovních úloh. Možnost využití řešitelského obrázku je v článku ukázána na několika úlohách, na jedné z úloh jsou pak ilustrována žákovská řešení a jejich přístup k řešení úlohy s využitím řešitelského obrázku.
Název v anglickém jazyce
Solution drawing as an effective way to solve problems
Popis výsledku anglicky
The heuristic strategy Solution drawing might be an effective way to solve problems. Several examples of the use of the strategy solution drawing are shown in the text and several students' solving approaches to solve one selected problem are presented and discussed.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1939" target="_blank" >GAP407/12/1939: Rozvíjení kultury řešení matematických problémů ve školské praxi</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Učitel matematiky
ISSN
1210-9037
e-ISSN
—
Svazek periodika
2016
Číslo periodika v rámci svazku
2 (98)
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
80-90
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—