Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úlohy zadané formou diskuse aneb jak otázky pomáhají rozvíjet myšlení a učení žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F16%3A43887806" target="_blank" >RIV/44555601:13440/16:43887806 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úlohy zadané formou diskuse aneb jak otázky pomáhají rozvíjet myšlení a učení žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku jsou prezentovány dva soubory úloh zadaných formou diskuse pro témata Pohybové zákony a Gravitace, které jsou určeny zejména pro žáky základních škol. Dále je v článku prezentováno několik konkrétních úloh a je také stručně popsáno, jak lze s úlohami pracovat ve výuce. Součástí příspěvku i ukázky využití tohoto typu problémů v zahraničních učebnicích, které mohou být zajímavou inspirací i pro autory našich učebnic.

  • Název v anglickém jazyce

    Tasks in the Form of Discussion or How Questions Can Help to Develop Thinking and Learning of Pupils

  • Popis výsledku anglicky

    In the contribution two sets of tasks in form of concept cartoons are presented, the first one on topic &quot;Motion and force&quot;, the other one on topic &quot;Gravity&quot;. The tasks are designed for learnerss at the age of 13 to 15 (i. e. the pupils of lower secondary schools). Some examples of concept cartoons from the sets are included in the paper and some possibilities of the using of tasks for teaching are described.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.45.0034" target="_blank" >EE2.3.45.0034: Partnerstvím ke zkvalitnění přípravy lidských zdrojů pro přírodovědné a technické vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vymedzenie obsahu školskej fyziky

  • ISBN

    978-80-558-1080-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    62-69

  • Název nakladatele

    Fakulta prírodných vied UKF v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Račkova dolina

  • Datum konání akce

    15. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku