Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Potenciál nového Žákovského atlasu a Pracovního sešitu ve výuce geografie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F20%3A43895438" target="_blank" >RIV/44555601:13440/20:43895438 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/150" target="_blank" >https://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/150</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Potenciál nového Žákovského atlasu a Pracovního sešitu ve výuce geografie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kvalita zpracování map ve školních atlasech jako didaktických prostředcích pro výuku geografie má klíčový význam pro rozvoj geografického myšlení a mapových dovedností žáků. Cílem článku je představit potenciál a specifika nově vydaného Žákovského atlasu a jeho Pracovního sešitu ve výuce geografie na druhém stupni základních škol včetně praktických ukázek konkrétních úloh.

  • Název v anglickém jazyce

    Potential of the new Pupil's Atlas and its workbook in geography lessons

  • Popis výsledku anglicky

    The quality of maps processing in school atlases as didactic means for teaching geography is one of the most important for the development of pupils&apos; geographical competences. The aim of this article is to present the potential and specifics of the newly published Pupil&apos;s Atlas and its Workbook for teaching geography at the lower secondary schools including practical demonstrations of specific educational tasks.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL02000114" target="_blank" >TL02000114: Implementace mapových dovedností do geografické výuky v rámci nižšího sekundárního vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Geografické rozhledy

  • ISSN

    1210-3004

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    29

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    22-25

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus