Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Předpoklady žáka pro řešení úloh ? srovnání výsledků žáků víceletých gymnázií a základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F22%3A43897176" target="_blank" >RIV/44555601:13440/22:43897176 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.jcmf.zcu.cz/konference/setkani2022/srni2022.pdf" target="_blank" >http://www.jcmf.zcu.cz/konference/setkani2022/srni2022.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Předpoklady žáka pro řešení úloh ? srovnání výsledků žáků víceletých gymnázií a základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V tomto příspěvku předkládáme výsledky srovnání Matematického výkonového testu a soutěže Matematický klokan s výsledky testů, které sledují proměnné, jež jsme určili jako související se schopností žáků řešit matematické úlohy, a to v rámci srovnání žáků základních škol s věkově odpovídajícími žáky víceletých gymnázií.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupil's assumptions for problem solving - comparison of results of pupils of high schools and secondary schools

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper, we present the results of a comparison of the Mathematics Test and the Mathematical Kangaroo Competition with the results of tests that track variables that we have determined to be related to students&apos; ability to solve mathematical problems, comparing elementary school students with appropriate students of high schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL02000200" target="_blank" >TL02000200: Diagnostika příčin neúspěchů žáka při řešení úloh z matematiky a návrh opatření k jejich odstranění</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2022

  • ISBN

    978-80-86843-76-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    185-192

  • Název nakladatele

    Vydavatelský servis, Republikánská 28, Plzeň

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Srní

  • Datum konání akce

    3. 11. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku