Předpoklady žáka pro řešení úloh ? srovnání výsledků žáků víceletých gymnázií a základních škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F22%3A43897176" target="_blank" >RIV/44555601:13440/22:43897176 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.jcmf.zcu.cz/konference/setkani2022/srni2022.pdf" target="_blank" >http://www.jcmf.zcu.cz/konference/setkani2022/srni2022.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Předpoklady žáka pro řešení úloh ? srovnání výsledků žáků víceletých gymnázií a základních škol
Popis výsledku v původním jazyce
V tomto příspěvku předkládáme výsledky srovnání Matematického výkonového testu a soutěže Matematický klokan s výsledky testů, které sledují proměnné, jež jsme určili jako související se schopností žáků řešit matematické úlohy, a to v rámci srovnání žáků základních škol s věkově odpovídajícími žáky víceletých gymnázií.
Název v anglickém jazyce
Pupil's assumptions for problem solving - comparison of results of pupils of high schools and secondary schools
Popis výsledku anglicky
In this paper, we present the results of a comparison of the Mathematics Test and the Mathematical Kangaroo Competition with the results of tests that track variables that we have determined to be related to students' ability to solve mathematical problems, comparing elementary school students with appropriate students of high schools.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL02000200" target="_blank" >TL02000200: Diagnostika příčin neúspěchů žáka při řešení úloh z matematiky a návrh opatření k jejich odstranění</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2022
ISBN
978-80-86843-76-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
185-192
Název nakladatele
Vydavatelský servis, Republikánská 28, Plzeň
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Srní
Datum konání akce
3. 11. 2022
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—