Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K ákovskému hledání řešení vybraných úloh MO pomocí programování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F24%3A43899044" target="_blank" >RIV/44555601:13440/24:43899044 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://8d8f55af62.clvaw-cdnwnd.com/0023db53731df613e31376e312bef977/200000249-bd96bbd96d/DvaDny2024.pdf" target="_blank" >https://8d8f55af62.clvaw-cdnwnd.com/0023db53731df613e31376e312bef977/200000249-bd96bbd96d/DvaDny2024.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K ákovskému hledání řešení vybraných úloh MO pomocí programování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V předloeném příspěvku se zabýváme problematikou uplatnění ákovského pro[1]programování při řešení matematických úloh, vybraných úloh matematické olympiády ČR a SR, ve kterých se pracuje s přirozenými čísly. Je zde představeno celkem šest úloh matematické olympiády (MO), u kterých jsou prezentovány zdrojové kódy v jazyce Python a u kadého z těchto zdrojových kódů je uveden postup vedoucí k jeho vytvoření.

  • Název v anglickém jazyce

    On students' search for solutions to selected MO tasks using programming

  • Popis výsledku anglicky

    In the present paper we deal with the problem of application of student programming for solving mathematical tasks, selected tasks of the Mathematical Olympiad of the Czech Republic and Slovakia, in which natural numbers are used. A total of six Math Olympiad (MO) problems are presented, for which Python source codes are presented and for each of these source codes the procedure leading to its creation is given.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dva dny s didaktikou matematiky 2024: Sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-7603-485-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    110-119

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    15. 2. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku